Geschillen

Kwaliteit van onze producten

Wij staan volledig achter de producten die wij verkopen. Vanwege het feit dat wij uit eigen voorraad leveren hebben wij goed zicht op en controle van de kwaliteit, de voedselveiligheid en de hygiëne.
Daarom staan wij er voor open met u in gesprek te gaan, mocht het gekochte product afwijken van wat u aantrof op onze website.
Komen wij er niet uit, dan kunt u onderstaande teksten doornemen en bepalen wat u het beste kunt doen.

Geschillen

In het geval van een geschil tussen u en ons zijn er verschillende stappen die u kunt nemen.
Ten eerste is het mogelijk u te wenden tot de geschillencommissie webshops. De commissie behandelt klachten over uw koop op afstand.
Voorwaarde om een klacht in te kunnen dienen, is dat de ondernemer is aangesloten bij De Geschillencommissie.
U kunt hierover meer lezen door op onderstaande link te klikken. https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/webshop/

Mocht de webshop niet zijn aangesloten bij een commissie en u heeft een rechtsbijstandverzekering, dan kunt u die inschakelen.
Heeft u geen rechtsbijstandverzekering, dan kunt u contact opnemen met de consumentenbond. Als lid krijgt u persoonlijk juridisch advies.

Het platform online geschillencommissie van de EC

De Europese Commissie stelt een platform voor online geschillenbeslechting ter beschikking. Consumenten hebben sinds 15 februari 2016 de mogelijkheid om van dit platform gebruik te maken voor het beslechten van hun geschillen in verband met online bestellingen.
U kunt meer hierover lezen door op de volgende link te klikken: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.consumer.rights#inline-nav-2